Brezplačna dostava pri nakupu nad 59,99 €

Vračilo artiklov

 

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:

 

Ko vračate artikle prodajalcu (Eurom Denis Toys d.o.o.), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Prosimo priložite tudi kopijo računa.

Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je EUROM-DENIS-TOYS D.O.O., Denis Velenje, Celjska cesta 40, 3320 Velenje.

Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo, oziroma drugo ustrezno varno embalažo).

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, v kolikor garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu. Seznam serviserjev je naveden pri artiklu, na priloženem garancijskem listu. Sredstva, ki jih imate na računu Eurom Denis Toys, lahko porabite zgolj v celoti v enkratnem znesku.

 

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.

 

Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva na Eurom-Denis-Toys d.o.o. račun.

 

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

 

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

 

''Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Vračilo artikla za pravne osebe

 

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

 

Za vsa dodatna vprašanja za pravne osebe nas pokličete na 03 292 63 30 ali nam pišete na info@eurom-denis-toys.si ali pe608@eurom-denis-toys.si in z veseljem vam bomo odgovorili.

 

Obravnava poškodovanih pošiljk

 

Ko prevzemate pošiljko vas prosimo, da vizuelno preverite svoj paket v prisotnosti kurirja.

  1. Poškodovana embalaža; Če opazite vidne poškodbe transportne embalaže (strganine, poškodba lepilnega traku, odprtine), presodite, če želite takšno pošiljko prevzeti, oziroma jo odprite pred kurirjem/ dostavljalcem.
  2. Nepoškodovana embalaža;  Če ste sprejeli pošiljko in po odprtju škatle ugotovite;

 

a)      ste prejeli izdelek, ki ga niste naročili, in je naveden na na vašem računu,

b)      ste prejeli izdelek, ki ga niste naročili, in ni naveden na računu

c)       niste prejeli izdelka, ki ste ga naročili, in ga najdete na vašem računu

d)      ste prejeli izdelek, kateremu je potekel rok trajanja

e)      poškodovan izdelek

f)       imate izdelek, ki ne deluje

g)      prejeli ste garancijski izdelek brez garancije

 

nas morate obvezno obvestiti o napaki pošiljke v roku 24 ur od datuma prejema paketa na e-naslov pe608@eurom-denis-toys.si ali po telefonu na številko 03/292 63 30 v času od 9-20h razen nedelje. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, nalepke dostavljalca na paketu in pa opis poškodbe.

Bodite brez skrbi, v takih primerih bomo zadevo rešili prioritetno v vašo korist.

 

Blago z napako

V primeru napake se obvezujemo, da bomo izdelek nadomestili, vse stroške zamenjave nosi prodajalec Eurom-Denis-Toys d.o.o. Prosimo vas, da Izdelek vrnete v originalnemu pakiranju z vašim računom. Če je napaka nastala zaradi nepravilne uporabe, vaše pritožbe ne moremo sprejeti.


OK

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate. Kliknite OK